Co robimy
  • Koordynacja i obsługa multimedialna wydarzeń w Instytucie: konferencji, sympozjów naukowych, spotkań i innych imprez, wymagających stosowania urządzeń i technik multimedialnych: nagłośnienia, oświetlenia, realizacji obrazu i dźwięku w transmisjach "na żywo„, prezentacjach multimedialnych.
  • Cyfrowa rejestracja i komputerowa edycja sygnałów audio i wideo.
  • Publikowanie treści multimedialnych w mediach społecznościowych i na stronach www Instytutu.
  • Obsługa techniczna Rad Naukowych.
  • Wprowadzanie i monitorowanie zgłoszeń do systemu helpdesk.
  • Instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania na stacja roboczych.
  • Obsługa użytkowników pod kątem bieżących problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem oraz naprawa i rozbudowa sprzętu.
  • Audyt komputerów, drukarek i inwentaryzacja licencji.
  • Dbanie o bezpieczeństwo informatyczne na stacjach roboczych.
  • Utrzymanie i rozwój istniejących rozwiązań informatycznych w Instytucie oraz zapewnienie ciągłości, bezawaryjności i stabilności infrastruktury IT.
  • Ochrona przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci publicznej oraz monitoring parametrów sieciowych i reagowanie na nieprawidłowości.
  • Monitorowanie efektywności działania systemów operacyjnych i usług, parametrów środowiskowych pomieszczeń do optymalnego działania systemów informatycznych, parametrów napięciowych systemów podtrzymujących zasilanie.
  • Analiza i optymalizacja użycia zasobów.
  • Instalacja, konfiguracja i administracja serwerami i serwisami internetowymi.
  • Automatyzacja zadań i tworzenie skryptów integrujących systemy informatyczne.
  • Rozwój skryptów i wdrażanie narzędzi monitorujących.
  • Rozwiązywanie problemów programistycznych użytkowników.
  • Utrzymanie i obsługa programistyczna stron www.
  • Wirtualizacja środowisk.
  • Wykonywanie kopii bezpieczeństwa.
  • Utrzymywanie ciągłości pracy systemów.
  • Wsparcie administracyjne dla użytkowników.
  • Tworzenie dokumentacji.